CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

سْــــــــــــــــــمِﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم

✿♥♥ ♥♥
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 16, 2011

cuti...cuti...dan cuti..

hyep sumer...cuty skolah suda un bermula..aku un ingin la kembali ke bdak skola...cuty sekali lorh...haha...perasan kan..papew un aku memang cuty sentiasew...haha..maklum laa...xkeje kan...so pew agie...cuty lorh kan...lg un kerja aku nie kejew yang pling ramai orang idam2 kan...iaitu...tidooo...makan....hangout...enjoy..!caya laa...mmg gred A+++++! haha!. huh..!start cuty nie...xtiviti aku besame my sayang a.k.a. my family sudah byak meghabeskan mase bersamew...huh..!kehadiran my sis n anak2 buah aku pade ari sabtu a.k.a 12/03/11..huh..!1btambah lg dgan makcik aku yang datang...peh...bertambah2 best lorh...bertambah2 riuh rendah umah aku nie..haha...dah mcm ari rayew la pulax.. xtiviti petame itewowg...hangout reramai sampai kete padat cam sadin...sermai 8owang...sume stok dewasa jex...cbe kowang bygkan keadaan iteowg time ur...peh....!! peritt siot..papew un happy...tmpat 1st itew owg tuju besamaan ari isnin 14hb adalah ke kedai kain...bcoz my mum ingin beli langsir...hangout smpai penat...then alex lorh at uma...huh..!new bole kua lamew2 sgt...cket2 suda la...but enjoy...sampai uma tros sumew tidoo xingt diri...haha! klaka siot..then mlm xtviti cam biasew lorh....mk...tgok tv cam biasew...bncang kemane arah tuju yg berikotnyer ecok hari...bncng pnye bncng xtviti 15hb nyer adlah jonging...!!pehh...caya laa....setiap ari siot jonging...aq un join....mmg syok lorh....6.15am dah kua umah dah jonging smpai siang..pnye la semagat msing2..anak2 buah aku un join skali..xjauh manew un...at padang depan uma aku nie jex...5 ow 6 pusingn itew owg terjah...but xasew penat sbb reramai kan...gelak2...xrasew dah lamew....plng xbtol nyer ur...alex2 jex tros beli nasi lemak....mee goreng...haduh....nie nak gemok kew nak kurus nie....dan2 jex tros g beli mkanan...apew lorh...then smalam jgk aku un mengerakkn kaki ku pergi kew rompin sbb nk amek QTI lesen kete...alhamdulilah lulus...but jpj xtaw lg lorh...huhuh...pas ur after aq selesaikan lesen aq...then ptg ur pg mandi jeram at ulu bendul...huhhuh..syok lorh...siap bwak khemah itewowg,,,haha..pas ur alex dan2 jex aq tros tidoo...pnyew la pnat...bjet wat skill jex kan aku nie..haha..then xtivit arinie...maseh dirncng lg...sbb my mum xdew lorh pg krusus...mybe ke tampin kot...tpy xtaw lg...tpy xtviti pg maseh kekal dgn joging oke...hahaha..btw nty aq update lg k...citew xtviti yg strusnyer...hahah...

0 Kritikan:

Post a Comment