CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

سْــــــــــــــــــمِﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم

✿♥♥ ♥♥
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 7, 2011

Encem Boy

hahaha. . .kowang asew sapew ncem boy nieh yang aku nak ceritakan nie. . . huhuhu. . .mesti kowang nak taw kan, . .yelah kowang an kaki sebok. . haha. . joke only. . hehe. .  :) xmau ambik haty oke. . . hihihi. . . sebenarnyer aku nak tnjuk an pic my hubby tercinta. . . sebab pic dy sweet sgat pkai aju mcd dy ur. . .haha. . lntx kowang ar nak cakap papew pown. . .janji aku bahgia ngan hubby aku. . .hahaha. . macam2 ragam si jantung haty aku nie time iteowang ber YM tdy. . . hehe. . 

hah..nie pic my hubby yang mengadew2. . .but encem la sayang you pakai bju mcd. . .hahaha. . . pewot da la muncit. . .bilew you nak diet nie sayang. . .lantak ar ape2 pon. . .u muncit kew apew kew. . . i tetap sayang you like crazy. . .hahaha. . .you muncit+comel la sayang. . . hahahah. . . 

hehehehe. . . nie gelagat my sayunk yang bajet cumel+seksi. . . hahahaha. . . mgade2 la you nie sayunk. . .adew2 jex gelagat yang you nak buat kan. . . hehe. . bajet cumil jex kan you nieh. . .law cam new pown you ttp cumil at aty i. . . ahak. . gedik siot. . 


p/s: yunk. . .you xmau wat pangai2 yang bukan2 lg auw..sebab law you wat pngai yang bukan2 i akan citew pasal you at blog nieh. . hahah. . kntoy suda rahsia you. . .hahahahah . . .

0 Kritikan:

Post a Comment