CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

سْــــــــــــــــــمِﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم

✿♥♥ ♥♥
Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, February 11, 2011

happy day

Assalamualaikum. . . to all my frend. . . dah lame dah kan aku tak update blog nie. . . wahahaha. . . padahal baru 4ari lebih kurang kan. . . hahaha. . .sebenarnyer aku menghilang kan diri nie sebab kecewa. . . hahaha. . . jangan caye. . .tipu jewp. . . aku menghilang nie sebab pergi johor dengan mak, pakcik n makcik aku. . . tujuan iteworg at sanew untuk mengambil my grandmother at sanew. . . huhuhu. . . perjalanan iteowg org bermula dari pkol 2ptg 7/02/10. . .  perjalanan berjalan lancar tapi yang kelakarnyer. . . sebelom smpai umah makcik aku at kota masai ur. . .kiteowg SESAT. . bhahaha. . . lawak siot. . . smpai ke kota tinggi iteowg bejalan. . .hahaha. . .lawak gilew. . .tw untuk pengetahuan kowang. . tiap kali pergi johor mesti sesat. . aku pown xfham laa. . msti salah sowang antre iteowg nie xmady kowt. . . hahaha. . . tapi aku mandy. . . hahaha. . .ntah manew2 nth iteowg masok. . .smpai kol11 malam bwu sampai umah. . . huh.! penat doeh. . . tpy orite laa. . .huh..!! sampai sanew n then rehat jewp. . . coz dah penat kan. . .besoknyer iteowg kua hangout ngn sume makcik2 aku n ngn my mum. . .iteowg g shoping beli barang nak wat kek. . .hahaha. . .balek jewp uma sume dah capek. . .manew nth nyer. . .nth manew2 nth mkcik aku bawak iteowg sume nie. . . sampai uma aku. . .biase ar. . .mude lg an. . .memain arh dengan anak jagaan makcik aku nie. . . semuanyer adew 4orang. . . adib, alya, shafiq n ayuni. . dari uma 3bulan smpai 4tahun, , kecik lg an. . so aku an memang suke berdengki. . .so pew lagi. . mendengki la sume2 dax2 kecik nie. . . hahahaha. . .  then malam ur iteowg pew lagi . . operasi laa malam ur wat kek mable n cupcake. . walarh wei. . .lawak siot. . .1st wat xjadi . . masing2 sume xpernah buat tapi nak wat jgax. .huhuh. . . nth apew2 jadi nth. . . lawak siot. . .1st tengok sume makcik2 aku spoting gilerw. . .ngn mak2 aku sekali . . hahaha. . .pkcik aku pew nth lagi. . . gilew larh. . . best sangat. . . then semuanyer menjadi dengan jaya nyer. . .nty aku  tunjuk an pic kek ur yerp. . bhaha. .  nthen beck nyer iteowg pergi ke umah my sister at muar plk. . . tido la semalm at umah dy. . .huh. . .melayan ank2 buah aku. . . sampai wat video larh. . . belajar bahase cine. . .ank buah aku belajar cine nthen adew buku nyer. . .aku pew lg. . . dengan sumbang maham nyer. . . aku pown bace la buku cine ur. . .hahaha.. . . nth apew2 nth yg aku bace. . .XPAHAM langsung. . . hihihi. . .so besok nyer aku pown alex larh ke serting balik. . .rumah ku tercinta. . .  dah kangen same my father n my brother dah. . . hahahaha. . . ups. . ! sampai c2 jewp citew yang aku nak story at korang sepjg aku pg jhor. . . pjglagi tapi aku dah lupe. . .hehehe. . . 


0 Kritikan:

Post a Comment